Tuesday, May 28, 2013

whyy

Assalammualaikum,


Hi, semua! Kini saya kembali lagi. hahaha

Memandangkan sekarang ni tengah cuti sekolah. Saya nak cerita sikit. Semua orang pergi bercuti. Saya buat apa? kepishangan di rumah lah. Apa nak buat? Xbox saya rosak wei. Dia ada dekat hospital T.T baru nak main. Alahai ~ sedih betul. Dah lah tak dapat balik Kuala Lumpur :'( Sedih sedih.

Jealousnya dengan siapa yang pergi cuti. Benci tau tengok korang semua. Bosannya wei duduk rumah. Kalau lah saya ni ada banyak duit kan best boleh turun Kuala Lumpur :') Kalau la kan?

Sekarang nak tunggu kene tunggu raya. Hm, tak sabar nak balik Kuala Lumpur. Balik kampung. Ya Allah tak sabarnyaaaaa ;') Cepatlah raya. Nak balik Kuala Lumpur.

Hm, apa lagi eh nak cerita. Haritu punya la banyak nak cerita tapi dah lupa. Nanti next time saya update lagi. Dah blur ni. kbye!

Dini ;)

No comments:

Post a Comment