Monday, August 09, 2010

Sunday lah ;D

Semalam , mak aku kejut aku , tapi aku macam tak nak bangun sebab mengantuk kot . Da pukul 11 macam tu la , aku masih nak tido gak . Mane tak kipas aku sorang , adik aku belom balik lagi dari kem dia , and time tu sejuk . haha xD Mak aku kejut , aku bangun , aku tido balik sampai pukul 11;44 aku bangun sebab mak aku da marah . Kejut tak bangun mana tak benggang , mak aku cakap aku ni macam bapak aku , bangun lepas tu tumbang balik bantai tido . ahha xD like father like daughter kan ? ;D then , aku bangun aku mandi , makan . Sebenarnya da plan hari tu lagi nak kemas dapur . Aku plan nak kemas dari belakang sampai ke depan . Senang cite 1 rumah la kene kemas . Semalam da kemas , lawa la sikit dari yang sebelum nie . Yang sebelum nie tak macam dapur kot , kotor ! -.-" but lepas da kemas lega sikit , baru la nampak macam dapur . hha xD Mase nak kemas tu , mak aku suruh abang aku buang kertas kertas yang da melekat kat lantai tu . Abang aku tu kuat baran kot , menyampah ! Dia suruh amik plastik aku buat bodoh . Then aku kuar la kat luar dapur , abang aku tutup pintu . Aku suruh dia bukak dia tak nak sampai aku menangis xD haha , gedik kan ? menangis then baru dapat masuk . Aku masuk je aku jerit kat die "PUKIMAK , BABI" dia lari kat depan , mak aku time tu tengah jemur tudung dia . Aku jerit lagi "BODOH" mak aku cakap "APE JERIT JERIT NIE?!" aku masuk berdiri kat depan bilik mak aku . Adik aku datang kat aku dia cakap "Angah napa nangis ni?" sayangnye dia dengan kakak dia . Yela mane tak , dua hari pegi kem . haha xD Then aku duduk jap kat dalam bilik mak aku , adik aku pujuk aku . Aku kuar balik , aku jerit "TAK DE TELUR SEBAB TU LARI" haha , tak bole belah ayat aku . Then , da ok ok sume, jemur baju sekolah . Kemas kemas kemas . Basuh pinggan kat luar belakang . Aku dengan abang aku main air , mak aku tak bising pun . Mak aku suka ada la , sebab cuci pinggan . haha . Then kemas kemas ayah aku balik , dia dapat vaucher golf Rm400 . Sume bapak aku , dia dapat no3 . Then bapak aku cakap "Nak makan mane ? babah belanja , da korang kemas kemas penat penat" Aku ajak pegi pizza hut <3 Then , da siap sume . Mak aku buat salsa , and aku makan maggi cup . Then , mandi sembahyang maghrib and pegi pizza hut . Then carik durian and balik . Memang busy la semalam ;O


Oh yeah , rabu ni hari special aku <3 I want him please ;P


Dini ;)

No comments:

Post a Comment