Friday, August 06, 2010

Suck day !

Tak de pape pon yang best hari nie . Just a boring day and also a suck day -.-" Ok datang sekola je aku rasa macam nak lepak dengan Najwa je . Tapi az panggil aku , so pegi la dekat dia . Duduk duduk , naik kelas . Si Amirah tu kesian gila tadi sebab dia punya baju kene jelly drink tu . Sape suruh cucuk :P haha xD Then naek kelas , pegi pusat sumber bace buku , masuk kelas balik buat search word sejarah *aku tak menang pun , rehat *air milo da habis -.-" naek kelas , sembahyang asar , naek kelas , then balik . See i told ya today is a suck day ! 

Kenape Yas kuar dari group aku eh ? maybe aku tahu kenape . Kalau aku nak kuar dari group korang , ape jadi lepas tu ? ALLAH saja yang tahu ape yang jadi lepas tu . And hanya orang tertentu je yang tahu ape aku rasa sekarang , orang tu la yang selalu aku mengadu , orang tu la yang selalu aku luahkan perasaan aku . ALLAH saja yang tahu sapa orang tuh ;') And dia la kawan sejati aku . 

Aku bukan tak nak luahkan dekat blog aku , aku just tak nak orang tu terasa and aku tak nak besa kan cerita nie . So aku just diam je .


Dini ;)

No comments:

Post a Comment