Sunday, May 15, 2011

Aww Aww ♥

Assalammualaikum ,



Hai , apa khabar ? Sihat ? Saya sihat sajaaa :D Haha . Serious dah lama tak update blogg . Kesian dia dah lama tak dengar cite saya . Hee

Anyway , Since aku masuk form 3 ni . Buat pertama kali aku ade crush yang tersangat la dekat . Eceh , poyo nye ayat :P

Dia dak dak senior , kawan abang aku . Shh , kalau sapa dah tahu diam :) Thanksss . His name is A.S . Figure it out yourself ok . And yeah , setiap hari aku pergi sekolaaa sebab nak belajar and stalker dia ! #ApoNakJadiLaKauNiDini

Hee , dah terbawak pulak peragai Twitter dekat sini :P ahaha .

This is the first time bila aku nampak crush aku je aku akan berdebar - debar tersangat la laju (x Heeee , That means I have fall in love with you . Cuma dia je tak tahu :| *Poker Face*

Kadang kadang rasa sedih jugaaa . Cinta macam ni lah :\

Last words : I just wish that he will be mine ;)

Extras ;

Dini ;) 

No comments:

Post a Comment