Friday, January 21, 2011

Oh My Greyson ! :D

Assalammualaikum ,

Yeah , thanks again for visiting my blog . Walaupun agak serabot , broken english , and merepek-repek but korang still nak bace juga . Terima kasih :'D

Eceh , jiwang pulak aku dekat sini . Haha . Chillex . Ok , sudah 3 minggu aku sekola . Still stress , fed up , and serabot . Lagi lagi cikgu BM -,-" Buat orang serabut , menyampah gile bhai !! Dia ajar itu , ini , itu balik , ini lah . Macam macam doe . Serabot . Bila dia masuk kelas aku terus blank. Tak fikir ape dah yang aku fikir . Aku nak dia cepat cepat keluar dari kelas aku :D Awesomeee !!

Ok , whats else ? Oh , Blogger sekarang dah ade font baru . Maksud aku tulisan tulisan tuh . Macam macam dah boleh pakai. Tak percaye tengok lah :P

Concert tuh , perhh . Lame lagi doeeee . Agak ar . Aku dah la tak saba . Nak jumpe Justinnn !!! wahahahaha . I got the Bieber Fever . haha . Sikit je lah ;D

I got the Greyson Fever a Lot ! I love him ^^ Winkwink . Dia kite punya . Pergi cari lain la awakk :P ee , geli je . LOL . #WOTL 

Hurm , Pasal Camp . Tak nak pegi !! Sorry teacher , you go camp . me no no . I go camp at my own home . hahaha .

Dah , ape lagi nak merepek ? Aku dah blank . Tengah Feel dengar lagu Sofaz . Cewahh . Ni pun aku dapat on pun sebab aku free . Kalau tak free , berbulu la aku nanti . Hahaha . Update later :D

Extras ;
I want this Tee so freaking Much !! :'(

Dini ;)

No comments:

Post a Comment