Thursday, August 05, 2010

Obses with Nikon ^^

YA ALLAH , aku da dapat camera yang aku nak ! Alhamdullilah , ade rezeki dapat gak camera yang aku nak ;D akhirnye doa aku di makbul kan juga ;') Aku bersyukur doe . Patut la bapak aku selalu cakap "Kalau babah beli camera tu angah nak bagi apa dekat babah ?" Aku pun pelik la kan , sanggup ke bapak aku beli camera tu sedangkan camera digital kan ade Nikon S8000 tu . Tapi tak ape lah da rezeki kan , bak kate orang tua tua "rezeki jangan ditolak"  aku bersyukur babe ;') Masa hari isnin *020810 aku masuk bilik bapak aku , lepas tu aku tak perasan lagi kotak Nikon tu . Lepas tu , aku ade dengar adek aku cakap "ma , angah dah tahu ke belum" Aku dengar macam dorang simpan sesuatu dari aku . Aku ingat nak buat birthday party ke kan ? Rupe rupe nye bapak aku tengah bukak kotak nikon tu . And i was like "Omg , it that my dream camera?" Aku terus tak terkate :O Yela la , macam tak percaya je camera tu dah jadik milik aku *keluarga aku la . And hari sabt nie bapak aku nak bawak keluage aku pegi cyberjaye buat photoshoot , belajar macam mana nak tangkap . Begginer lagi aku nie ;D Tapi tak pe bapak aku master pasal camera nie :D Lol . Aku bersyukur sekali lagi sebab ALLAH makbul jugak doa doa aku yang aku minta selame ini ;') hee ~ 

Dini ;)

No comments:

Post a Comment