Friday, July 16, 2010

What ?!

semalam , hari terbuke -.-" what a suck day . first lepas rehat tangkap gambar , then bapak aku dtg . heish tak takot kan -___-" then , giliran aku jea . Da aku da nmpk muke bapak aku bad mood jea . Tu tandanye bapak aku tak  puas hati dengan result aku . Mane tak puas hatinye . aku dapat 6 D 3 E 1 B kot laa , aku da lupe . Hah , mane tak bad mood an ? haha ! tak de A memang masalah la kan . Lepas tuh , Rara sorang jea yang tak balek lagi , kesian die. Then , mase nak balek tuh , bapak aku da start membebel macam base la . Kena study , kurang online , kene nie la tuh la . haish , saket telinge aku -.-" Then , balek siap pakai baju ,balek klang . Jam pulak kat klang tuh . Tyme tu pulak kepale aku pening , aku tak tahu . Da sampai jea . salam salam nenek aku , pak ngah aku , pak lang aku , sume laa . Then , sume lelaki pegi surau sebab ade kenduri arwah , tu yang aku balik klang tuh . Nenek aku pon pegi la , mase tuh pulak . Perot aku lapar gile , aku pantang nampak sapa sape makan. Aku dengan suke relanye . Amik nasi ayam tuh , amik air . Makan , pffft ! Due bungkus aku makan sebab sedap sangat :P bak kate kaka sedare aku , "Dini makan kan untuk angah" k.ana aku la . Aku jawab "A'ah , Dini makan sebab tak sempat pos kat k.ana" haha ! Then , da kenyang sume Alhamdullilah ;) Naek atas , bukak fb sekejap . Tergelak gelak dengan adek sedare aku , sampai terbatuk aku . Then masuk bilik dorang , main webcam, gile gile dalam bilik banyak pulak tuh gambar gambar kite orang . haha xD Then , da sume sume tuh , kiteorang call k.ana . hoi ,punye la excited kak. ana aku . haha ! yang tak bole belah tuh , mase die angkat , bukan aku yang cakap. k.seha aku yang cakap xD aku ,adek sedare aku , and abang aku . tahan gelakk . haha !  memang tak bole belah la xD Then , tengok tengok gambar k.seha aku kat dalam laptop die. woitt , banyak doeeeeeeeeee , kala akuu ;P Then, aku masuk kan gambar aku tyme sekola tuh , hahha ! then call k.ana aku balekk . cakap cakap, last last . Terkena dengan kaka sedare si k.seha uh. tergelak gelak kite orang . haha ! Kiteorang kalau da jumpe memang tak geti diam ;) Then , mak aku da bangun kiteorang balek -.-" aku cakap kat mak aku , aku nak duduk umah nenek . mak aku macam la bagi . mak aku suruh aku balek gak sebab esok sekola . Dude , last last aku tak sekola pon , sebab keje sej aku tak siap. Langsi punye cikgu ! -___-" grr !


Oh lupe pulak, mase lepas aku makan , kakak sedare aku tunjuk satu video nie ., bapak sedih doe -.-" Ade sorang minah nie , dari jepun ke korea kan . dia amik anak kucing tuh , pastu die cekik cekikdie , then die pijak kucing tuh sampai mati , aku baru jea tengok separuh da tutup bende tuh. Kalau korang tengok, fuhh , korang dengar suare die lagi tak bole tahan wey, kesian gile . sampai mati kucing tuh, da la kucing tuh comel cantek pulak bulu die ;( hesh ! kejam betol minah tuh ! lepas da mati kucing tuh , minah tuh bole lagi senyum ! Ya Allah ! geram nye aku dengan minah tuh ! -__-" FUCK MINAH KOREA TUH !! tak de belas kasihan betol tol .grr !!

Dini ;)

No comments:

Post a Comment