Tuesday, July 27, 2010

Listen !

I just want you to know that i don't want to fight again . If you want it also , it up to you . 
------------------------------------------------------------------------------------------------
Sepupu aku sorang nie cam si~ doe ! baru form 1 dah bajet dia bagus . Dia fikir dia perfect sangat ! macam lah aku peduli . In this world nobody perfect lah . Kau suruh kakak angkat kau add aku sebab nak tahu aku post apa kat wall aku kan ? tak payah la wey , buang masa je . Kalau da tak puas hati cakap ! Jangan nak perburukan aku and kutuk kutuk aku kat wall kau ! senang la kau nak kutuk and perburukan aku kt wall kau sebab aku kan kau dah deleted . yeah ! like i care bitch ! I dont want you to be my cousin at all ! Aku dah ada sepupu yang lebih sporting dari kau ! yang lebih hebat dari kau ! kau suka pijak kepala orang and tak abis abis dengan RESPECT kau tuh . hey , kalau kau nak aku , kak Seha , kak Ana , Najla , abang aku RESPECT kau ! kau kene RESPECT kitaorang dulu ! kalau kau nak suruh aku RESPECT kau . tu tak cukup . Aku nak kak Seha , Kak Ana , Najla and abang aku sekali kau RESPECT ! kalau kau suruh aku , aku tak terima walau macam mana pon ! Kau dalam facebook and myspace kau boleh la nak HOT HOT ! hey , orang tak kejar HOT la wey . Sume orang kalau boleh nak jadik diri sendiri . Dari kau puih ! menyampah tau ark ?! Sume gambar kau yang tak lawa , kau cakap lawa . Kau ingat kau jea  sampai orang laen kau biar kan . Kau suke orang puji kau jea kan , orang yang dekat sebelah kau mana la orang nak puji kan ? Yea , kau memang rasa kau tu PERFECT ! kalau kau rasa kau tuh PERFECT ! Tak payah la nak suruh suruh orang RESPECT kau . Ergh ! Serious aku FUCK gila kau . Kalau aku cakap 'BOO' pon kau nak amik kesah ? derr , please la . Sedar la doe. Sume barang orang kau nak market je . Pastu , fake bende tu kau punye ! Muke tak tahu malu doe kau ! Datang birthday orang yang orang invite je boleh datang , kau pon tergedik gedik nak ikut pahal ?! Pastu , amik camera orang buat harta . Lagi tak tahu malu . Der , da penuh doe memory orang dalam camera tu , dalam tu sume muke muke kau jea ! yang lain kau tak kesah lak. Kau memang penting kan diri sendiri -___-" Wey , back off la dengan sepupu aku ! Kau tak layak layan sepupu aku doe ! Kang makin lame makin Si~ jea ! Kau nak maki maki aku agak agak la . Laen kali face to face jea , tak payah nak update kat wall kau supaya orang boleh backup kau ! Kawan kawan kau pun da terikut ikut da peragai Si~ kau tu . Da la doe , sedar doe . Da puas aku cakap , sedar diri tu sikit kalau nak suruh orang sedar pon. Tengok diri kau tu dulu sebelum nak perburukan or kutuk kutuk orang . hesh ! Enough la , aku da penat nak post pasal dia . Da cukup sini je -____-" Bye !  That girl are totally a BITCH !! GO TO HELL BITCHES ^^,


p/s : ini blog aku , aku boleh buat ape yang aku suke . Kalau tak suke kau boleh belah . Time keseh ;) && kalau korang baca perkataan seperti 'Si~' tu sebenarnye 'sial' . Aku kene berlapik sebab bapak aku cakap , jangan mencarut . Tu yang aku just tulis 'Si~' jea . Ikut kakak sedare aku kot , heee ~ :)) *ayat skema doe ;P




Dini ;)

No comments:

Post a Comment