Wednesday, July 14, 2010

I need somebody to love ♥



   
    Aku da bosan jadi single . Aku da penat keseorangan . Shit ! Aku selalu fikir kan kau , makin lame aku fikir kan kau , makin lame aku benci kat kau . Kalau aku fikir kan kau pun , kau tak kan jadi milik aku kan ? Da agak da . Aku selalu tanya diri aku sendiri , bile la aku jumpe first love aku ? selalu kot aku fikir macam tuh . bole jadik kenyataan ke ? gosh ;'( i want it happen . Kawan aku selalu cakap " Kau da berape lame single? " aku cakap " Aku tak pernah couple kot " Dalam hati cakap " Ade ke orang nak aku ? " maybe yea , maybe tak . Tu aku tak tahu . Yas hari tu ade cakap " Kau sampai bile hah nak single ? " aku cakap " Kalau bole sampai bile bile " Dalam hati sedih :'(  " Kau tak terase ke nak couple couple nie " aku cakap " nak memang nak , tapi nak buat macam mane tak ade orang nak " Aku punya la sedih , aku bukan sedih sebab Yas , aku sedih sebab aku tak ade seseorang :'( seseorang macam BF la . Maybe form 3 kot aku dapat jumpe first love . Dalam lagu Taylor swift - Fifteen tu ade kene mengene dengan aku kot . Aku nak tengok form 3 nanti , jumpe ke tak first love aku ;')


Extra's ;

Esok ade hari terbuka kat sekola aku . Aku punye la takot . Yela , aku sendiri tengok result aku , C , D , E jea . memang memalu kan -.-" Kalau bapak aku tengok nanti , aduh ! mati la aku nanti . Karang lepas da amik report card tuh , masuk dalam kereta jea mesti bapak aku tanye kenape aku dapat result macam tu . memang tak berdarah la kan telinge aku nanti -.-" Lagi lagi tarik laptop and PSP , lagi sensare aku nanti dari dengar bapak aku membebel kan ? Esok pukul 4 *lepas rehat , sume mak bapak datang . Sekola pagi pukul 10 tak salah aku , Aku lepas da amik tu teros balek , siap siap balik klang sebab nenek aku ade buat doa selamat kt surau sane . Aku saje saje jea ikut , bosan duduk umah kan . hha ! Aku pikir kan nak ajak kaka sedare aku tengok wayang ,tapi tak comform lagi ;D haha ! I just hope bapak aku tak mara sampai asyik kene study jea -.-" ok , bye ;)

p/s : sekali berjiwang tak salah kan . haha ! Aku nie mane la pandai sangat jiwang jiwang nie . but i will try ;) Leave you name and comment in my tagboard please ? thank you .

Dini ;)

No comments:

Post a Comment